מכון ויצמן למדע ומכון דוידסון לחינוך מדעי מזמינים אתכם לפסטיבל מקוון שכולו מדע בגובה העיניים ביום חמישי, 3 בדצמבר 2020, החל מהשעה 16:00

ליל המדענים והמדעניות האירופי בישראל 2020 הוא פסטיבל שנתי בין-לאומי המיועד לקהל הרחב, ושחוגג את עולם המדע על כל גווניו בשפה פשוטה ובגובה העיניים. מכון ויצמן למדע ומכון דוידסון לחינוך מדעי מתכבדים לארח אתכם גם השנה בפסטיבל, שייערך – לראשונה בתולדותיו – בגרסה מקוונת בזום.

השנה תוכלו להצטרף לפסטיבל ישירות מהמחשב או מהטלפון הסלולרי, מהבית או מכל מקום אחר עם חיבור לרשת. בליל המדענים השנה תפגשו שמונה מדענים ומדעניות שיספרו לכם מה בדיוק הם עושים במעבדה; יעמוד לפניכם מבחר של שלוש סדנאות, חידון ומשחק אינטראקטיבי לכל המשפחה.

רוצים לדעת מה מחכה לכם בליל המדענים והמדעניות האירופי בישראל 2020?

לחצו על הקישורים הבאים לקבלת תקצירי פעילויות:

למי: לקהל הרחב: ילדים, נוער ומבוגרים

מתי: יום חמישי, 3 בדצמבר 2020, החל משעה 16:00 

איפה: מכל מקום עם חיבור לרשת, שבו מותקנת תוכנת "זום" או יישומון שלה

כמה: ללא תשלום!

האירוע מתקיים מאז 2005 כחלק מפעילות שנערכת במקביל במוזיאוני המדע, מוסדות המחקר האוניברסיטאיים והמכללות בישראל. הפעילות בארץ מתקיימת ביוזמת האיחוד האירופי ובשיתוף משרד המדע והטכנולוגיה.

קישור לדף התוכנית 

5 תגובות

  • מעיין

    קישור לזום

    איפה הקישור לזום?

  • משה

    עברית

    בעברית מדענים כולל מדעניות. וכמו שאין צורך לכתוב ילדים וילדות בקטע של למי מיועד האירוע אין צורך להוסיף מדעניות בכל פעם שמזכירים מדענים. אחת התכונות שראוי שתהיה בציבור המתעניין במדע הוא הכרת השפה ותכונותיה וניתן להעריך שקוראים הם כאלה.

  • ליאב

    אין מניעה משימוש במדענים

    אין מניעה משימוש במדענים ומדעניות בשפה תקנית, הסיבה שכוללים מדעניות היא ההדגשה והקידום של נשים במדע - שהרי יש היסטוריה ארוכה ולא כל כך רחוקה של מניעת נשים מכניסה למוסדות מדעיים וגניבת הישגיהן.

  • בני

    רישום מראש

    "שאלת קיטבג" : האם נדרש רישום מראש??

  • אני

    למה לא יו-טיוב כדי שכולם

    למה לא יו-טיוב כדי שכולם יוכלו להנות ?
    זום דורש הזדהות ומתן פרטים אישיים